Velkommen - Hvem er vi?

Hei og velkommen til reisebloggen vår! Tanken bak denne bloggen er å skrive om utvekslingsturen til Indonesia, hvor vi skal utføre et folkehelseprosjekt i Sabang. Vi starter med en liten presentasjon av hvem vi er, slik at dere vet hvem det er som reiser 😊



Laura
Hei, mitt navn er Laura, jeg er 22 år gammel og går 2.året bachelor i sykepleie på Elverum. Jeg kommer fra et lite sted som heter Elnesvågen i Fræna kommune (Utenfor Molde). Gleder meg veldig til å reise til Indonesia og håper dere vil følge oss på denne spennende reisen vi skal begi oss ut på!   






Tuva
Hei! Jeg heter Tuva, er 22 år gammel og kommer fra Trondheim. Jeg går 2 året bachelor i sykepleie på Høgskolen i Innlandet. Jeg gleder meg veldig til å reise og oppleve en ny kultur!



Eli
Hei! Jeg heter Eli, er 22 år gammel og kommer fra Elverum. Jeg går 2. året bachelor i sykepleie. Jeg er veldig spent på reisen, og gleder meg til å oppleve Indonesia og en ny kultur!





Maren Marie 

Hei! Jeg heter Maren Marie, er 27 år gammel og kommer fra Elverum. Jeg går bachelor i sykepleie 2. året. Jeg gleder meg veldig til å oppleve ny kultur og et nytt land! :)




Sara-Elida
Hei! Jeg heter Sara-Elida og er 26 år gammel. Jeg går 2. Året bachelor i sykepleie ved høgskolen i innlandet, og trives veldig godt med det. Jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på reisen🦋, og jeg setter stor pris på muligheten! Det blir interessant å oppleve en helt annen kultur i en helt annen verdensdel! Dette blir forhåpentligvis veldig nytt, lærerikt og spennende. Jeg gleder meg veldig til denne opplevelsen:) 




                                         


Karoline
Mitt navn er Karoline, jeg er 22 år og går bachelor i sykepleie på høgskolen i innlandet. Jeg gleder meg til å reise på utveksling til Sabang, og håper dere vil følge oss på turen!
B



Hedda
Hei! Mitt navn er Hedda, jeg er 20 år og går bachelor i sykepleie på høyskolen innlandet. Jeg kommer fra Elverum, og ved siden av studiet jobber jeg på sykehjem. Jeg gleder meg masse til å reise på utveksling til Sabang, og håper dere følger oss på turen!




Bjarne 
Hoi! Jeg er også med på tur. Jeg er Bjarne og er 25 år gammal. Kommer i fra Slåstad som ligger i vakre Sør Odal. Jeg går 2 året på bachelor i sykepleie i Elverum. Det gledes til tur og et spennede opphold i Indonesia.


Petter 
Hei, jeg heter Petter, er 23 år og kommer fra Bærum. Som alle andre i denne bloggen går jeg 2. året på bachelor i sykepleie ved Høgskolen i Innlandet - Campus Elverum. 4 ukers folkehelseprosjekt i Indonesia, Sabang, forventer jeg å bli en opplevelse for livet. Mange inntrykk, varme og god mat er bare å regne med tenker jeg ;)


Leo 

Hei! Jeg heter Leo, er 25 år og kommer fra Fredrikstad. Jeg går 2. året bachelor i sykepleie på høyskolen innlandet. Håper på mye fint vær og gleder meg til å få oppleve den nye kulturen. Har også fått ansvaret for at vi ikke mister Petter, så blir spennende å se om jeg takler ansvaret.  







Kommentarer

  1. God tur ønskes fra Bjarne sin mamma dette blir historie for livet. Godt å se at dere skal passe på hverandre take care. Det er jo det vi mammaer er opptatt av 🤩

    SvarSlett
  2. Hola! Hyggelig å se dere på bildene. Hvor er Karoline? Ønsker dere en riktig god tur med masse finne opplevelser.
    Adriana

    SvarSlett

Legg inn en kommentar